Hasznos blog webáruház fejlesztésén gondolkodó cégeknek vállalkozásoknak. Kikerülhető csapdák melyeket a nem kompetens cégek jelentenek és bizonyítottan működő eszközök, melyekkel a profit növelhető. Felület e-kereskedőknek tapasztalataik megosztására.
További kérdések, információk: horvath@webseo.hu
OptimumClick PPC Agency Manchester UK
© Horváth Ernő - A blog tartalmát a szerzői jog védi. A bejegyzések bármely része magáncélokra, nem-üzleti jellegű weboldalakhoz változtatás nélkül és a forrásra való pontos és megfelelő hivatkozással ( e-commerce.blog.hu) szabadon másolható, terjeszthető elektronikus és nyomtatott formátumban. Üzleti jellegű felhasználás csak a szerző írásos engedélyével lehetséges, minden jogszerűtlen felhasználás 10.000 Ft+Áfa/szó összegű kártérítést von maga után.
Ernő007 · http://www.webseo.hu 2013.01.27. 11:22:24
www.alexa.com/siteinfo/8x.hu#
Bejegyzés: 8x, 9x, 10x...hu Kereshetsz pénzt a weboldaladdal, de nem úgy...
Ernő007 · http://www.webseo.hu 2012.04.30. 01:10:47
Persze az Adwords azért enged adatot szivárogtatni a titkosított csatornából :) Jó persze lehet mondani, hogy azért 'fizetsz' hogy adatot kapj, de jó... pont ez az... ha nem fizetsz nincs adat, ha fizetsz van adat...
Bejegyzés: Google Analytics (not provided) - Üdvözlet a sötét középkorban!
synapse · http://www.synsecblog.com 2012.04.30. 01:05:35
Ezt a google nem a kereskedok ellen teszi. Ez a HTTPS protokoll megvalositasabol adodik, miszerint nem enged referer-t szivarogtatni a titkositott csatornarol. No referer -> no keyword.
synapse
Bejegyzés: Google Analytics (not provided) - Üdvözlet a sötét középkorban!
Klíma Király · http://www.szegedklima.hu/ 2012.04.30. 01:05:34
Bejegyzés: Google Analytics (not provided) - Üdvözlet a sötét középkorban!
webfejlesztő · http://www.ipage.com/join/index.bml?AffID=683834 2012.03.19. 08:49:31
Bejegyzés: Stratégia tervezés
PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2012.03.10. 12:25:58
Az általunk kezelt honlapoknál ez a történet csak most jelentkezett, egészen idióta módon. Március 7-én volt egy kiugrás (az egyik honlapon a napi átlagos 10-es not provided megugrott közel 80-ra), majd visszaesett. Más honlapokon az arányok hasonlóak, persze a konkrét számok különböznek.
Eddig is tele volt az Analytics olyan dolgokkal, amikben a Google szentnek maga felé hajlott a keze, így ezen már meg sem lepődöm.
Ami még a nagyobbik baj, az az, hogy szerintem a Google kezdi érezni a Facebook jelenlétét, és ők is hasonló marhaságokba kezdenek. Pakolják az ikonokat, díszítik a grafikonokat, és ugyanolyan bétás lesz majd minden, mint a Facebook-on...
Bejegyzés: Google Analytics (not provided) - Üdvözlet a sötét középkorban!
Ernő007 · http://www.webseo.hu 2012.01.28. 21:35:24
Én mindenképpen megnézném, hogy hogyan viselkednek azon felhasználóid, akik még nem ismernek téged azokhoz képest akik igen, ezért sokszor célszerű a 'branded' / cégnévre, domainre utaló kulcsszavakat elválasztani a 'non-branded' kulcsszavaktól, amelyek nem utalnak a domain nevedre, cégnevedre.
Bejegyzés: Long-tail kulcsszavak, megváltás vagy ámítás? Mennyire működik az alkalmazásuk?
Ernő007 · http://www.webseo.hu 2012.01.28. 21:35:12
Igen, ez egy érdekes kérdés, hogy a két halmaznak mi a közös metszete, vagyis a technikai szempontból vett long-tail (3 kulcsszónál hosszabb) vagy az értelmezési szempontból vett long-tail. Pl. egy "Wall-e dvd" csak két szóból áll, egy "castrol edge 10w-40 4l" pedig négy szóból áll, mert a termék csak így definiálható, de ha azt vesszük akkor igazából mindkettő long-tail, csak éppen az egyik kétszer olyan hosszú, mint a másik.
A két kérdésednél kicsit tovább mennék, attól függ, hogy milyen áruházban, egy nyomtató webáruházban mondjuk a nem biztos, de mondjuk a shopline.hu-n már igen.
Olyan szűrést amelyet leírtál viszont elég könnyű megcsinálni az Analyticsben, ide én inkább olyanokat írok le amihez egy kicsit 'programozni' kell.
Bejegyzés: Long-tail kulcsszavak, megváltás vagy ámítás? Mennyire működik az alkalmazásuk?
Bővíz László - JUEX · http://juex.blog.hu 2012.01.28. 21:12:46
Bejegyzés: Long-tail kulcsszavak, megváltás vagy ámítás? Mennyire működik az alkalmazásuk?
DuracellTomi 2012.01.28. 19:38:21
Ami viszont szerintem picit félre viszi a kiértékelést: szerintem a long-tail egyáltalán nem kifejezések szó hosszáról szól, hanem volumenről (de ezt le is írod az elején).
Szélsőséges esetben akár egy szavas keresés is lehet long-tail (bár most így csípőből nem tudok ilyet mondani), de 2-3 szavas kifejezések is lehetnek fat head, de legalább is chunky middle kategóriában.
Szóval nem vagyok benne biztos, hogy a fenti szegmensekkel valóban long-tail forgalmat szűrsz, bár kétségtelen, hogy főleg webshopoknál a long tail tipikusan 2-3-4 szóból álló kifejezésekből áll.
Kérdés:
1. long-tail a "canon nyomtató"?
2. long-tail az "a480 vásárlás" (canon)?
Én inkább abból indulnék ki, hogy van adott időszak alatt adott számú látogató egy weboldalon. Azt kellene szűrni, hogy ezekből mely kulcsszavak hozták egyenként ennek csak 0.1-5%-át (vagy talán kisebbet?) és ezek milyen mértékben konvertáltak a webhely átlagához képest.
Bejegyzés: Long-tail kulcsszavak, megváltás vagy ámítás? Mennyire működik az alkalmazásuk?
Viltorwebaruhaz · http://viltor.hu 2012.01.25. 08:49:09
Azonban a webaruhazmotor.hu működését én sem tartom teljesen korrektnek. Ha valaki blogot olvas, akkor azért nagyjából képet kaphat arról, hogy aki írja, az mit képvisel. Mondjuk ha valaki egyedi webáruházat fejleszt, akkor nyilván az egyedi rendszer előnyeit fogja ecsetelni a bérelhetővel szemben. Ha még azt is kiírja a blogjába, hogy "Horváth Ernő" (bocs a példáért, de ez volt a legközelebb), akkor teljesen tiszta a kép.
A webáruházmotor esetében semmilyen utalás nincs erre vonatkozólag, a látogató valóban azt hiheti, hogy egy abszolút független értékelést kap, holott erről szó sincs. Így szerintem kicsit meredek ezt a megoldást a blogokhoz hasonlítani.
Persze most erre mondhatod azt, hogy a Ti rendszeretek megfelel mindent bekattintott feltételnek, de azért gyanítom, hogy a kiértékelés mögött nem sok "if" sor van...
Bejegyzés: Ki gondolta volna?
WebaruhazMotor 2012.01.20. 08:46:51
A legtöbb webáruházmotor forgalmazó üzemeltet függetlennek beállított blogot, a webaruhazmotor.hu ettől nem sokban különbözik, csak ennyiben: valódi tájékoztatást ad a látogatónak, hogy mire kell ügyeljen és nem másik szolgáltatót mocskol alaptalanul, lásd Tóth Mihály.
A webaruhazmotor.hu bármit is ajánl, azt ugyan úgy nem kötelező figyelembe venni, mint a blogok ajánlásait. Ha épp olyat ajánl, ahol van lehetőség ingyenes teszt időszakra, a leendő áruház üzemeltető eldöntheti, hogy megfelelő-e a számára vagy sem és kereshet mást.
Bejegyzés: Ki gondolta volna?
Benjamin · http://benjamin.hu/ 2012.01.18. 13:09:35
Bejegyzés: Keress pénzt online! Akár 500 Euro/nap.
Ernő007 · http://www.webseo.hu 2012.01.11. 22:49:31
Első ránézésre nem sok, másodikra viszont minden szándékos félrevezetés csökkenti az emberek bizalmát az interneten, ezzel pedig negatív hatással van a vásárlási kedvre, ezért célszerű róla beszélni, hogy minél többen megismerjék.
Bejegyzés: Keress pénzt online! Akár 500 Euro/nap.
Ernő007 · http://www.webseo.hu 2012.01.11. 22:49:16
Első ránézésre nem sok, másodikra viszont minden szándékos félrevezetés csökkenti az emberek bizalmát az interneten, ezzel pedig negatív hatással van a vásárlási kedvre, ezért célszerű róla beszélni, hogy minél többen megismerjék.
Bejegyzés: Keress pénzt online! Akár 500 Euro/nap.
Bővíz László - JUEX · http://juex.blog.hu 2012.01.11. 22:34:20
Bejegyzés: Keress pénzt online! Akár 500 Euro/nap.
M3 János · http://m3road.addel.hu 2012.01.11. 11:36:41
Amúgy ez a rulett stratégia szerintem működhet, ahogy a "reklám" email is működik: berángatni az embereket egy szenvedély betegségbe, amiből csak vesztesen lehet kikerülni...
Ugyanis ez egy csapda.
m3road.addel.hu , mert védekezni kell!
Bejegyzés: Keress pénzt online! Akár 500 Euro/nap.
Ernő007 · http://www.webseo.hu 2011.10.17. 21:41:58
Az látszik, hogy a Facebookon belül is változik a metódus ahogyan használják magát az oldalt, illetve maga az FB is változik pl. egyre többen használják mobilról, illetve amit annó lehetett csinálni és email címeket gyűjteni, azt már nem lehet.
Egyelőre úgy néz ki, hogy az idő eldöntötte az oldal marketing értékét.
Bejegyzés: Megéri-e foglalkozni a közösségi médiával?
Celtic 2011.10.15. 20:25:55
Bejegyzés: Megéri-e foglalkozni a közösségi médiával?
Celtic 2011.10.13. 10:03:45
Bejegyzés: Ahogy kell...