A Facebook alkalmazások a nyerők!

2010.01.14. 12:05 Ernő007

Nem nagyon szeretném kommentálni a 2010 január 5-én az Emarketer.com-on megjelent írást, inkább csak szemelvényeket fordítanék le belőle, hogy aki nem tud angolul annak is érthető legyen.

Mik a sikeres taktikák a közösségi médiában?

A kutatás vizsgálta a B2B és B2C cégeket is, mely szerint a fogyasztó-orientált vállalkozásoknak a legjobban a Facebook alkalmazások működnek. Mind B2B és B2C szektorban jól működik ugyanakkor a rajongóknak feltett kérdőívek, tehát ez tekinthető még elég hatékonynak. Meglepő módon a "legsikertelenebb" megoldás a reklámok vásárlása, tehát hiába tűnik ez egyszerű megoldásnak, mert csak bedobjuk a pénzt is várjuk az eredményt, kevésbé működik, mint mondjuk egy alkalmazás.

Személy szerint ez engem azért lep meg, mert a fizetett hirdetéssel is nagyon jó tapasztalataink vannak, vajon akkor mi lesz a tapasztalatunk, ha még több alkalmazást fejlesztünk Facebook-ra? Valószínűleg még nagyobb siker!

A cikk végén szó van a Twitteről is természetesen, ahol a legjobban az a stratégia működik, amikor a cég folyamatosan monitorozza a Twittert az aktuális PR problémákkal kapcsolatban, és ezekhez szólnak hozzá! Továbbá megpróbálnak kapcsolatba kerülni azokkal a Tweetelőkkel, akik negatívan vélekednek a vállalatukról, ez egyébként számomra is jó taktikának tűnik, meggyőzni azt a néhány tagot aki negatívan vélekedik, és ezáltal ők nem rontják tovább a közösség véleményét!

Az sem lep meg, hogy a direkt linkek promóciós ajánlatokra a cégek szerint csak pl. fele ennyire mondható sikeresnek, ebből is látszik, hogy aki csak eladni szeretni és promóciózni, annak ezeken a helyeken nincsen nagyon helye!


Szeretnék értesülni az e-commerce.blog.hu új bejegyzéseiről.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!

1 komment

Címkék: facebook online marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://e-commerce.blog.hu/api/trackback/id/tr641671614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sinkovits · http://thinkdigital.blog.hu/ 2010.01.21. 17:49:03

Erről eszembe jut Berényi Konrád frappáns kommentje saját posztjához, amelyben a közösségi média jelenlétet a bulihoz hasonlítja.
"Olyan ez, mintha egy buliba, ahova meghívnak, elkezdenél arról beszélni, hogy milyen jó üzletet tudsz, és nem akarok-e csatlakozni. Nem akarok. Nem azért vagyok ott.
Lehet, ez másnak normális, nekem nem.
Csatorna, igen, De nem mindegy, hogyan használod! A buliban lehet ismerkedni, és ha már megismertél valakit, akkor majd utána, egy kávézóban, mesélsz neki a fantasztikus üzletről."
onlinemarketing.blog.hu/2010/01/12/kozossegi_media_jelenlet

E-commerce - Kereskedj JÓL a weben!

Hasznos blog webáruház fejlesztésén gondolkodó cégeknek vállalkozásoknak. Kikerülhető csapdák melyeket a nem kompetens cégek jelentenek és bizonyítottan működő eszközök, melyekkel a profit növelhető. Felület e-kereskedőknek tapasztalataik megosztására.
További kérdések, információk: horvath@webseo.hu

OptimumClick PPC Agency Manchester UK

© Horváth Ernő - A blog tartalmát a szerzői jog védi. A bejegyzések bármely része magáncélokra, nem-üzleti jellegű weboldalakhoz változtatás nélkül és a forrásra való pontos és megfelelő hivatkozással ( e-commerce.blog.hu) szabadon másolható, terjeszthető elektronikus és nyomtatott formátumban. Üzleti jellegű felhasználás csak a szerző írásos engedélyével lehetséges, minden jogszerűtlen felhasználás 10.000 Ft+Áfa/szó összegű kártérítést von maga után.

Friss topikok

Linkblog

süti beállítások módosítása