A Fókuszban a webáruházak konferencia után pont azt sajnáltam, hogy nagyon sok értékes információt lehetett volna még elmondani a webáruházakkal kapcsolatban. Szerencsére ezt a problémát Barta Tibor a konferencia szervezője is felismerte és úgy döntött, hogy az előzőnél nagyobb szabású konferenciát szervez. Így született meg a Webshop Tunning konferencia, mely három egymást követő szombaton lesz 2009 novemberében.
Kik lesznek ott a konferencián?
Tonk Emil
Okleveles vegyészmérnök, nemzetközi marketing szakközgazdász
http://www.tonkemil.hu/
Orova Balázs
Értékesítési vezető
http://www.vatera.hu/
Gombos Zsolt
http://www.oma.hu/
Kis Ervin Egon
http://www.kiservinegon.hu/
Silent Signal Kft.
Informatikai- és információbiztonsági tanácsadó
http://silentsignal.hu/
Vida Ági
http://www.vidaagi.hu/
Illetve :)
Horváth Ernő
http://www.webseo.hu
Bővebb információ: www.marketingtorta.hu
A WebSEO Kft. előadásának témája:
A legtöbb webáruház azért bukik el, mert:
- nem méri fel kellőképpen a piacot
- nem méri fel kellőképpen a konkurenciát, annak piaci potenciálját
- nem tűz ki maga elé célokat, nem határozza meg, hogy hova szeretne eljutni, így nem is tudja, hogy hogyan jusson el oda
- nem ismeri az emberek gondolkozásmódját, ezáltal rossz nevet választ vagy olyan kulcsszavakra hirdet/keresőoptimalizáltat amelyek csak a látogatók töredékét érik el
- nem figyeli a trendeket, milyen új kulcsszavak alakulnak ki a piacon, mik a piac folyamatosan változó igényei
Megmutatom, hogy milyen módszerekkel lehet a lehető legtöbbet kideríteni a konkurenciáról, illetve azokról az emberekről akiknek szeretnénk eladni. Megtanítalak megkeresni és használni a konkurencia kulcsszavait, majd pedig olyan új kulcsszavakat keresünk, ahol még kevés a piaci szereplő, ezáltal nagyobb profit várható.