A SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány és a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala immár harmadik éve működik együtt a mikro- és kisvállalkozások tudatosságának erősítése érdekében. 2009-ben a családi vállalkozásokat, 2010-ben az iparművészeket, designereket, kézműveseket szólította meg a két szervezet.
2011-ben egy általánosabb körhöz, a vállalkozások mintegy 95%-át jelentő, 10 fő alatti mikrovállalkozásokhoz szólnak a programok.
Május 12-én a marketinget állítják középpontba a szervezők, „Kicsiben is hatékonyan – marketingről mikrovállalkozásoknak” címmel. A téma elméleti megközelítése után a résztvevők bepillanthatnak abba, ahogy a nagy cégek használják a marketing eszköztárát. Mindezt a célcsoport, a megszólítottak nézőpontjából, hiszen a Budapest Bank előadója a mikrovállalkozásokat célzó marketingtevékenység kapcsán mutatja be a nagyvállalati környezetben használható megoldásokat.
Ezt követően marketing tanácsadó cégek – többnyire maguk is mikrovállalkozások –, valamint kicsiben is hatékony marketinget folytató vállalkozások mutatkoznak be, prezentálják szolgáltatásaikat, vagy saját legjobb marketing gyakorlataikat.
A Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának előadója a kérdés szellemi tulajdonvédelmi vonatkozásait foglalja össze. A vállalkozók megismerkednek azokkal a lehetőségekkel, amelyek segítségével „kicsiben is hatékony” marketingjük szellemi eredményeit levédhetik, megkülönböztethetőségüket tovább erősíthetik.
Előadó szervezetek: Budapest Bank, Brand Avenue Kft., Loffice Coworking, SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány, Senses Kft., Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala, WebSEO Kft., A Borklub Kft.
A rendezvényen a mikrovállalkozók – a korlátozott létszám erejéig – térítésmentesen vehetnek részt. További információk:
www.seed.hu.