Nézzünk ismét néhány hibát, avagy hogyan szórják cégek a pénzüket az Adwords segítségével.
Kulcsszó: cipő webáruház
Megjelenik rá egy webáruház készítő cég ajánlata, amely nyilvánvalóan nem releváns a keresett kifejezéssel. Leginkább az egészben az a fájdalmas, hogy egy webáruház készítő cégről van, és nekik azért illene figyelni a saját kampányukra.
Kulcsszó: kutya játék
Megjelenik rá a Galaxy Játékáruház hirdetése, ahol nem kapható kutyajáték. Ráadásul maga a hirdetés is elég általános.
Kulcsszó: használt kerékpár
Ehhez a hirdetéshez sem lehet sokat hozzáfűzni, persze lehet azt mondani, hogy aki használtat keres, annak hátha megjön a kedve újra, de véleményem szerint ez nem így van, legalábbis nagyon sok webshop tapasztalata alapján a használtat kereső vevők nem konvertálnak új termékre.
Kulcsszó: használt mosógép
Újabb kiváló példa arra, hogy nem kellene hirdetni a kulcsszó + használt kifejezésre, de miért is tettem fel ide ezt a típusú hirdetést megint?
Nos... ezért:
Igen, igen a "használt mosógép"-re keresve szépen bedob a Hűtőszekrényekhez. Az egy dolog, hogy nincsen használt termék, de olyan szarvashibát elkövetni, hogy rossz termékcsoporthoz visz, hát nem tudom, hogy a Panasonic hogyan engedheti meg magának. Az már kérdés mondjuk, hogy az oldal sem túl informatív ha megnézzük akkor pár pixel*pár pixel méretű _hűtőszekrények_ sorakoznak katonás rendben egymás alatt!
Kulcsszó: ruha
"Legolcsóbb ruházat az net"... ez így nem tudom, hogy mi akar lenni, de nekem az "Olcsó világmárkás ruházat" sem hangzik túl magyarosan.
Kulcsszó: varrónő állás
Nyilván aki "varrónő állás"-ra keres, annak nem túl releváns egy varroda hirdetése, hacsak éppen munkaerő felvétel nincsen, de akkor pedig nem azt kellene ecsetelnie a hirdetésnek, hogy milyen online kedvezmények érhetőek el, hanem hogy mit nyer ha hozzájuk jelentkezik valaki varrónőnek.