Valóságos csemege lesz 2010 november azon cégeknek akik most gondolkoznak webáruház indításán, vagy a meglévő áruházukat szeretnék hatékonyabbá tenni. Két komoly rendezvény is lesz ugyanis ebben a hónapban, egy hét eltéréssel, érdemes mind a kettőn ott lenni tehát.
2010. november 17-én szerdán lesz a SzEK.org "E-kereskedjünk-e?" Indítsunk webáruházat!? konferenciája a Lion's Garden Hotelben. Ezen a konferencián egy kerekasztal beszélgetésen én is részt fogok venni két másik webfejlesztő cég képviselőjével együtt. Jelentkezés a konferenciára: ITT!
A teljes sajtóközlemény:
A SzEK.org (Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület) november 17-én E-kereskedjünk-e - Indítsunk webáruházat!? címmel rendezi meg hagyományos őszi konferenciáját a budapesti Lion's Garden Hotelben. Az idei program azoknak próbál segíteni, akik nem csak belevágni szeretnének az e-kereskedelembe, de sikeresek is akarnak lenni.
Az elektronikus kereskedelem az utóbbi évtized legdinamikusabban fejlődő üzlete világszerte. A webshopok, webáruházak rohamosan fejlődnek, és hasonló ütemben szaporodnak. Jelenleg a GKIeNET 2700 magyarországi legális webshopot tart nyilván. A kosaras rendszerben működő, fizikai áruk értékesítésével foglalkozó e-kereskedelem forgalma 2009-ben 99 milliárd forint volt. Nem csoda hát, hogy ilyen sokan vágtak bele, és még számosan törik a fejüket a kérdésen: e-kereskedjek-e? Azok közül pedig, akik már belevágtak, mintegy 2620-an azon törik a fejüket, miért nem tartoznak a forgalom 93%-át generáló körülbelül 80 e-kereskedő közé.
A SzEK.org őszi konferenciája azt kívánja bemutatni az érdeklődőknek, hogy milyen üzleti feltételek és döntések mentén válhat sikeressé egy e-kereskedő. A leggyakrabban elhangzó kérdés megválaszolása helyett - "Mennyibe kerül egy webáruház?" - azt próbáljuk megválaszolni: mi kell ahhoz, hogy megtudjuk, mennyibe kerül egy sikerre esélyes webáruház. A konferencián előadást tart többek között Dr. Bőgel György, a CEU tanára, Aranyossy Márta és Dr. Nemeslaki András, a Corvinus Egyetem oktatói, Kis Ervin Egon, a SzEK.org elnöke. Több gyakorló e-kereskedő is megosztja tapasztalatait a hallgatósággal: Sáfrány Katalin a Praktiker, Kónya Krisztián a PETNET.hu és Weiler Péter a Brands.hu képviseletében.
A másik konferencia a DotCommerceDay nevet viseli, és a NEO szervezésében valósul meg a Kreatív csoporttal együtt. Első hangzásra úgy vélem, hogy jövőre is lesz még ilyen nap, de egyelőre az első ilyen napon vegyünk részt! A DotCommerceDay 2010 november 25-én lesz a Boscolo New York Palace Hotelben-
A programot és az előadók névsorát nézve nagyon jó rendezvénynek nézünk elébe! Az sem véletlen, hogy pár előadó mindkét rendezvényen részt vesz! :)
Az esemény célja:
Mit tanulhatnak a hagyományos márkák marketingesei, értékesítői az e-kereskedelmi cégektől? Az online marketing minden csínját-bínját, affiliate-től konverzióig, SEO-tól listingig.
És mit tanulhatnak az e-kereskedők a klasszikus marketingkommunikációs szakmától? Például a brandinget, a tradícionális média ismeretét, kreativitást, az on-off integrációt.
És miért ne lehetne ezt a tudást, ezeket a tapasztalatokat közös platformra hozni?
Ez lesz a DotCommerceDay 2010. november 25-én.
Regisztráció és jelentkezés a DotCommerceDay weboldalán!