Én így láttam a Marketingexpot!

2010.01.23. 17:07 Ernő007

Részt vettem életem első MarketingCommando rendezvényén, és ahogy kiderült az előadások elején nem voltam egyedül! Nagyon sokan voltak először ilyen rendezvényen, így kíváncsi lennék az ő véleményünkre is, kommentelni lehet természetesen.

Összesen két előadáson voltam bent, mert inkább a stand körül serénykedtem, magyaráztam, felmértem, stb. Wolf Gábor számomra a hihetetlen, és utánozhatatlan Guru szerepét töltötte be eddig, professzionálisan felépített Marketing Navigátor, MarketingCommandó blog, profi videók és hihetetlen dinamizmus ami áradt belőle neten keresztül. Mindenki tudja, hogy kicsoda ő, aki segít ha nem mennek eladásaid és nagyon profi és drága tréningeket lehet venni tőle, amik bizonyára meg is érik annak ott van, de én eddig nem élhettem át ezeket, mert 200.000 Ft-ot valahogy nem akartam kifizetni egy tréningért, ez bizonyára az én hibám, hogy fukar vagyok... Sajnos Gábor valahogy nem azt a formát, azt a dinamizmust nyújtotta a konferencián, amit eddig a neten láttam tőle.

Mérhetetlen tisztelet, hogy egy ember képes 1000 főt leültetni egy terembe és képes 50 kiállítót is szerezni egyetlen napra nem kis pénzért! Azért ez mindenképpen elismerésre méltó, pontosan ezért hihetetlen nagy várakozással ültem be az első előadásra!

Az előadás rögtön technikai problémákkal indult, és aztán ezzel folytatódott is. A terem közepére kirakott monitorokon nem a slideok mentek, hanem a MarketingCommandó promója világított, ami eszméletlen zavaró volt, tekintve hogy a sötét teremben ez full fehéren világított. Tulajdonképpen nem volt slide sem, és az előadás arról szólt, hogy mi magunknak tervezzük meg a sikert! Mennyi plusszt kell ahhoz a cégemnek termelnie, tudjak venni új autót, új házat stb. Vagyis a cégemnek a saját érdekeimet kell szolgálnia, az alap gondolat jó, de a megvalósítás része szerintem ezen a konferencián elmaradt... szóval ha autót és új házat szeretnék venni, akkor ahhoz a cégnek ennyivel kell többet termelnie, tehát többet kell költeni marketingre, hogy több legyen a bevétel, eddig jól hangzik, nem?

Az egész dolog ott bukik meg, hogy azt valahogy elfelejtettük beleszámolni, hogy a marketingnek is költsége van... és a költéssel nem egyenesen arányos a növekmény (tehát ha most x-et költök akkor költsek 2x-et és hamarabb meglesz a kocsi mert megduplázódik a bevétel... logikus nem?) ha ez így lenne, akkor szerintem erre az emberek maguktól is rájöttek volna. Mellesleg Gábor elmondta, hogy ezt már más is észrevette, hogy hiába költünk többet marketingre a hatás egy idő után nem arányos a költéssel, és itt rögtön meg is bukik az egész gondolatmenet...

Pl.: tegyük fel, hogy Magyarországon havonta 20 ember gondolja úgy, hogy új webáruházat szeretne készíttetni, ebből mi meggyőzünk 4-et havonta... ha ötször ennyit költenék talán meggyőzném az összeset... de hiába költenék húzszor ennyit, hogy húszszoros legyen a hasznom, ha egyszerűen igény nincsen ennél több webáruházra idehaza akkor.... ??? Hiába hirdetek a TV-ben ha egyszerűen nincsen több ember (jó persze kifogást keresni mindig könnyebb.. lehet mondani) Egyszerűen nem tudok a végtelenségig nőni, mert ez a piac ennyit bír el...

Az sajnos nem volt elmondva, hogy HOGYAN... szépen elő volt készítve a tervezés, de pont a lényeg valahogy lemaradt. Persze Gábor használt hangzatos szavakat (buzz word?), mint Facebook meg Twitter, de sajnos azon kívül hogy ilyen szavakkal dobálódzott konkért stratégia nem volt mögé téve... Mert igen, minden 20. magyar ember tudja, hogy mi az a Facebook, de hogy MIRE JÓ, HOGYAN HASZNÁLJA... az már sajnos nem volt kifejtve. (Mivel nem voltam minden előadáson, ezért lehet, hogy valamelyiken ki volt fejtve, akkor majd mea culpázom, addig viszont ezt fenntartom)

A konferencia végén kiderült, hogy hát ezen a konferencián sajnos nem mondtunk el semmit... de lesz majd egy másik, ahol közel 200.000 Ft-ért azonban aztán meg tudsz mindent! Nem ezzel a rendszerrel van a porblémám, hanem a következővel:

Én sajnos a látott két előadás után nem győzödtem meg róla, hogy nekem most mélyen a zsebembe kell nyúlni és fizetni, mert itt annyi hasznos infót megkapok hogy már az első nap duplán visszajön a 200.000 Ft. Azt kell, hogy mondjam, hogy ezek az előadások csalinak gyengék voltak! Nyilvánvalóak annak voltak szánva, de sajnos én nem győződtem meg, és ahogy a Twitter olvasgattam mások sem, online ennél sokkal jobb csalikat szokott Gábor csinálni... olyanokat hogy már majdnem előre elutalom a pénz dupláját csak adja ide nekem a tudást!!! Ez a feeling nekem hagyon hiányzott!

Jelen pillanatban én most óriási hibának érzem, hogy Gábor ennyire magasztalta a Twittert, ahol jelen pillanatban a Marketingexporól található bejegyzések inkább negatívak... Persze nyilván ezeket nem ő írta ki... (Mellesleg azt is mindig bele kell kalkulálni a dologba, hogy Magyarországon vagyunk, ahol egyszerűbb mindent lehúzni, mint a pozitív dolgokat meglátni benne... )

És akkor most jöjjön a pozitív része a történetnek, merthogy az is van bőven! Gábornak sikerült olyan embereket egybe gyűjteni (ráadásul 1000-et), akik nyitottak az újra és mernek lépni egy jobb vagy hatékonyabb rendszer felé, pontosan tudják azt, hogy érdemes az új dolgokkal foglalkozni (Facebook alkalmazások fejlesztése, iPhone alkalmazások fejlesztése). Elképesztő, hogy egyes kiállítóknál mennyi megrendelés született! Úgy gondolom, hogy más ember jelen pillanatban rajta kívül nem tudott volna Magyarországon összegyűjteni ennyi pozitív gondolkodású embert és ilyen volumenben megnyernki kiállítókat, hogy jöjjenek ki egy napra és mutassák be cégüket, szolgáltatásukat!

Nagyon tetszett maga a légkör, a sok ismerős, akikkel végre tudott az ember beszélni 1-2 mondatot, a sok új kapcsolat, amelyet tudott építeni, akár a kiállítók között, vagy akár a konferencián részt vevők között. Az előadó termen kívül tehát sokkal jobban megérte tartózkodni, véleményem szerint, mint bent. Láthatóan minden cég, aki kiállító volt széles mosollyal és rengeteg kitöltött megrendelés papírral távozott a helyszínről, konkért számok még gondolom sehol sincsenek, de abban biztos vagyok, hogy megérte az árát a kiállítóknak a kint lenni. Mondhatnám, hogy várjuk a folytatást! :)


Szeretnék értesülni az e-commerce.blog.hu új bejegyzéseiről.

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://e-commerce.blog.hu/api/trackback/id/tr611695619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chrome Ball · http://www.chromeball.com 2010.01.24. 12:31:36

Mivel kiállítók voltunk a Webgalamb szoftverrel ezért gyakorlatilag az összes előadásról lecsúsztam. Ugyanis nagyon eltaláltad a bejegyzés végén a lényeget; nekünk kiállítóknak és a kiállítás miatt érkezőknek iszonyatosan megérte a rendezvény.

Annyira nagy volt az érdeklődés még az előadások alatt is, hogy egyszerűen nem jutottunk be az előadásokra pedig már régóta meg akartam én is nézni élőben Wolf Gábor egy előadását.

Az Expo rész nagy sikerének biztos szerepe volt abban is, hogy tudtommal ez volt az első ilyen marketing kiállítás itthon.

A legnagyobb élmény az volt, hogy személyesen, élőben találkoztunk régi ügyfeleinkkel, sok internetes ismerőssel és elképesztően jó érzés volt tapasztalni, hogy mennyire szeretik a termékünket az emberek. Már ezért megérte.

De, hogy az utoldó mondataidra is válaszoljak, konkrét számok valóban nincsenek még, de az már most látszik, sok sokszorosan megérte anyagilag is a rendezvény.

LogoKirály · http://www.logokiraly.hu/ 2010.01.24. 12:44:22

Hasonló véleményen vagyok. Nekem már nem az első volt, ugyhogy nagyjából tudtam, hogy leginkább értékesítésről fog szólni a konferencia. Amit szeretek is megnézni...:) De ez most nem töltött el elégedettséggel. Nem volt jó a "pitch".

Ami a tartalmat illeti én túl gyakran találkozom Gábornál Dan Kennedy anyagokkal. Ez a célkitűzéses is DK konferencián volt Frank Kern-től, csak ő egy kicsit élvezetesebben tolja:)

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2010.01.24. 12:44:51

Gratulálok Adrián, jó az összefoglaló Ernő. Az EXPO és a konf szerintem is a hangulatáért és a személyiségért volt fontos. Ezért mondom én, ha tanulok, akkor elolvasok egy könyvet vagy online konfon veszek részt. A tudás úgy a legkényelmesebb. Nem élő konfon fogok megokosodni.

Oda a feelingért jár az ember!

Barna László · http://www.creacommedia.hu 2010.01.24. 13:32:53

Jól láttad.
Nekem is az volt a tapasztalatom, az a véleményem, hogy akik már rengeteg pénzt elköltöttek a kommandós rendezvényekre, (talán az eszesebbeknek leesett a tantusz), akik magukévá tették a személetet, látják a cégük reformálásának főbb pontjait, tudásban telítődtek.
Most már a fanatizáláson túlesve, talán látva a pénztermelő gépezet felépítését, végre valódi megoldásokat várnak a kommandótól.
De ezt csak VIP ügyfélként kaphatják meg.

De ha ők kicsik és nem tudják kifizetni a 1,5 millás fitness programot, akkor úgy jár mint a WG által az előadáson említett felizgatott valaki, aki aztán nem kapja meg a kielégülést.

A kiállítók által viszont megkaphatták azokat a valós online-iparosembereket, akik tudásukon és termékeiken keresztül ezt biztosítani tudják ezt a hiányzó megoldást.

Szóval egy ekkora tömegnek, ha megoldás nincs, akkor profi parasztvakító külsőségeket ( a tizenmillás bevételből megérdemeltük volna a lufiemberek helyett) kellett volna produkálni,
karizmatikus előadást WG-tól, trendkövető témákat, hogy úgy jöjjünk el, "vazz mekkora volt megint a Gábor.

Nézzétek meg a vidám vasárnap előadóit, vagy nagy MLM gurukat, akik előadásmódjukkal, személyiségükkel elvarázsolják az embereket

Reméljük ezt a bakit okulásra használják.
Gábor mondta:

"az én fülem ezt így hallja:Beeeeee"

Én nem birka akarok lenni, hanem birkapásztor, vagy a pásztorok pásztora.

A kiállítók és ügyfelek, twitteres ismerősök és követők találkozása nagy és hasznos élmény volt.

Örülök, hogy ott lehettem.

Szerintem még találkozunk.

ryo 2010.01.24. 15:38:33

Ezt az expot a kiállítok vitték el a szervezők helyett, szerintem fair lenne mindegyiknek visszautalni némi pénzt viszonzásképpen.
Kiállítók nélkül ez a rendezvény - az előadásokat hallgatva - totális bukás lett volna.

Nem is értem hogy a szervezpk egyáltalán hogy mertek ilyen hiányos, kevés tartalommal az ezer+ fizető vendég elé kiállni... mint egy hakni.

Én100% hogy nem megyek el a következőre, mert úgy gondolom hogy azok a nyitott emberek és cégvezetők közül akik itt voltak, nagyon kevesen fognak ismét elmenni, így az egyetlen hasznos része nem fog megismétlődni.

Petnetman · Http://www.petnet.hu 2010.01.24. 15:53:58

Jó hallani, hogy valakinek megérte MarketinExpo, de felválalom: sokan voltunk akik kínunkban magunkon röhögtünk mit keresünk ott...

Persze az egész Wolfos felhajtás során már tudtuk, hogy lehet megint azt fogjuk hallgatni egész nap, ki mennyire jó és milyen terméket kell megvenünk tőle (ugye tavaly volt egy ilyen a BME-n) ezért előre készültünk a semmire. A vonzó az volt hogy itt lesznek a cégek és így az érdektelen előadások helyett lehet odakint mazsolázni. Hát ahogy elmondtátok sokan tettünk így, és ti azzal hogy ott voltatok biztosan nyertetek. Azt pedig, hogy nem láttátok ne bánjátok.

Azzal kezdődött, hogy megérkeztem: a terem tele, ülőhely sem volt, úgy kelett keresni egy lyukat a széksorokban, a hoszteszek pedig nem tudták mi a dolguk, mindegy. Gondoltam nem semmi, tele van a terem ez legalább 1000-1200fő, Gratulálok!

Aztán a nyitó előadás során Wolf alúlmúlta Önmagát, ebben minden látogató egyetértett :( Ez volt a legnagyobb csalódás, tavaly láttam Óriási volt ehhez képest, a technikai baki nem érdekelt, én is sültem már bele ilyenbe és más is) Viszont valójában nem szólt(Rockefeller Marketing Terv) semmiről sem, vagy fogalmazzunk úgy, hogy arról szólt amit mindanyian tudtunk... ekkor már olvashattuk a Twitetren mi pálya...

szünet :)

Aztán jött Nyíró Réka, érdekes nesze semmi előadása, a legfigyelemreméltóbb a szilánkosra törhető gyurma volt asszem... Biztosan volt olyan kezdő micro vállalkozó akinek ez értéket adott, DE aki Wolf csapatát követi egy ideje betéve tudta mi fog következni... összefoglalom: keress piaci rést, kutass, tesztelj, cselekedj és ne feledd a CSALI-t :)

szünet...

Aztán jött a Statisztikai hivatalból Kotulics, hát nem irigyeltem szegényt(kaja után bambultak a népek:), a lényeg amit viszont Wolf-éknak kelene először értelmezniük az ez az egy gondolat(ha jól idézem):
1. "a magyarországi vállalkozások 95%-a MICRO vállalkozás"
2. "KKV – 10-50 fős létszámú, 2-10millió Eurós forgalmú cégek"... (itt már nem figyetem annyira:)

Figyeljetek: a Teremben állítom csupa MICRO válalkozás vezetője ült(legalábbis a többség, az első sorokba rendeződött VIP tagságot nem számolom ide)!!! Értitek? mellettem ekkor mindenki fészkelődött, hogy hú ez milyen jó lenne egyszer, bár valójában kényszervállalkozó az illető, vagy épp a családi vállalkozását vezeti épp...

Tény: Wolf Gábor a rendezvénye árát úgy szabta meg, hogy egy MICRO válalkozás is könyedén kifizethesse, de akkor valójában nem is nekik szólt? Merthogy ez egy KKV Marketing Expo volt... legyünk őszinték, még a kiállítók legtöbbje sem volt KISVÁLLALKOZÁS... és ha én igazi KKV lennék évi 500millió forintos forgalomal beültem volna ide? Kéretik nem röhögni!

...és hopp egyből jött a Jagodics Rita, az Ő testvérkéjének az autómosóját elemezte. Komoly tanmese és ha autmosóm lesz egyszer pontosan így fogom csinálni, Respect! A többi példa is érdekes volt, ez az előadás adott valamit. Kb ezt: másoknak siekrült! node az autómosó tuti Micro, a Bútoros és a Töklámpás biztos garantált KKV, most sem értem kinek szólt ez az egész marketinexpo, de már én is röhögök ahogy így újra átélem az egészet...

szünet :)

Aztán újra jött a Wolf, figyeld ezt a beszólást ezzel indított:
Jagodics Rita előadása annyira jó volt, hogy még Ő maga (azaz Wolf G. személyesen) is JEGYZETELT! ...néhányan fogtuk a fejünk, pont Ő tanítja ezeket a fogásokat, elég ciki mikor velünk szemben él ezekkel, ekkor gondolkodtam hogy a kardomba dőlök (vennem kell egyet:)

...node előtte a szünetben mindenkinek a székére odatettek egy MEGRENDELŐLAPOT (idemásolok egy Tweetet: "Amire rájöttem, hogy minden konferencia egy újabb konferencia beharangozásáról szól" twitter.com/weinenberger). Elkezdődött az előadás, Wolf arról beszélt hogy mit érdemes megvenni: VEGYETEK HÍVŐIM MARKETING NAVIGÁTOR MAGAZINT! No ekkor két faszi hangosan széttépte a sorunkban a megrendelő lapot és kiviharzott, én sem bírtam sokáig, elegem lett.

Kifelé menet körbenéztem: milyen szépen indult olyan siralmasra sikeredett a vége: BÁRHOVA leülhettem volna, ránézésre a tömeg 20-30%-a biztosan hazament, mert az eladótérben nem volt az tuti :(

Mondjuk megnéztem volna a VIP-s elsősorosok arcait, hogy nyúlt a rendezvény során, mikor ennyi hülyeséggel traktálták Őket egy teljes napig. Egy KKV-s cégvezetőnek biztos lett volna jobb dolga is :) én mindenesetre biztos máshogy is le tudtam volna b@szni az időmet, tudjátok: "konkrétan" :)

beejezném egy komoly Wolf idézettel amit 2 percenkét elmond egy egy gondolatot lezárva (frappáns, rövid, tömör): oké

..bár ez az egészről nem mondható el.

grofakos · http://www.zoldhetfo.com/blog/online_vasarlas_elonyei 2010.01.25. 09:14:02

Ernő!

Mivel te ott voltál, talán tudsz válaszolni a következő kérdésekre:
A hallgatóság hány %-a volt online vállalkozó?
A kiállítók hány százaléka volt online vállalkozás?
Mennyire voltak pozicionálva a meghívottak?
Vajon, kaptak-e olyan konkrét megoldást a hallgatók ( akik kifizettek 10-30 ezer forintot), amit már másnap használni tudnak?

Várom válaszod!

Ernő007 · http://www.webseo.hu 2010.01.25. 09:19:51

@grofakos:
Kedves Ákos!

Csak arról szeretnék nyilatkozni, amit meg tudtam tapasztalni, így arról, hogy kaptak-e használható tudást nem szeretnék írni, mert ahogy látható én csak két előadáson vettem részt.

Hány % volt online vállalkozó a hallgatóságban?
Sajnos nem nagyon derült ki, nem volt kézfeltételes szavazás, vagy ilyesmi. De úgy gondolom, hogy szép számmal voltak kint olyan emberek, kik az online területre is figyelnek ezt saját névjegykártya gyűjteményemből, illetve más olnlin szolgáltatásokra a jelentkezésekből tudom megtippelni!

Hány % volt online kiállító?
Pontosan nem számoltam meg, de a többsége, tehát egyértelműen online felé terelődött a kiállítók sora.

Mennyire voltak pozícionálva a meghívottak?
Ez alatt mit értesz? Hogy csak online vagy csak offline, vagy éppen 10m és 50m árbevétel közötii cégek? Kicsit bővebben pls!

grofakos · http://www.zoldhetfo.com/blog/online_vasarlas_elonyei 2010.01.25. 09:46:21

Kedves Ernő!

Eltaláltad!
Arra gondoltam, hogy egy webgalambszoftver mennyiben tud segíteni egy "péknek". ( feltéve, hogy volt "pék" a résztvevők között)
Komolyra fordítva. Az offline és az online cégek keveredése biztos, hogy jó megoldás?
Ilyen alapon lehet-e növelni egy webáruház látogatottságát olyan emberekkel, akik nem relevánsak?
Hátha egyszer vásárolnak.
Na ez izgat a leginkább!
Erre gondoltam, amikor a pozicionálást pedzegettem.
Várom válaszodat!
Ákos

Ernő007 · http://www.webseo.hu 2010.01.25. 09:56:22

@grofakos:
Kedves Ákos!

Ez azért durván a másik oldala a dolgoknak, nagyon sok szolgáltatás van amelyik helyi és nem lehet kiterjeszteni országosan, vagy nem volna értelmet mondjuk Gyuláról kenyeret szállítani Zalaegerszegre.

De a két dolgot nem értem, hogy hogyan hozod össze. Mi köze a webáruházam látogatóinak ahhoz, hogy hogy milyen emberek voltaj a Marketingexpo-n? :)

De mondjuk valamennyire értem, akárhogyan is nézzük, nehéz egy rendezvényt úgy eltalálni, hogy 1000 főnek szóljon és mindenkinek ugyanannyira hasznos legyen, egy pék a webgalamb szoftvert kevéssé tudja jól használni, de lehet hogy a Google Adwords vagy egy időgazdálkodás rendszer már segíti a munkáját.

Mellesleg egy ember akivel beszéltem ő pont olyan iPhone alkalmazást szeretett volna amelyet belső ügyvitelre használnak... tehát csak meg kell látni azt, hogy hogyan tudod felhasználni a lehetőségeket a saját cégedben, amelyek adottak voltak a kiállítók által.

grofakos · http://www.zoldhetfo.com/blog/online_vasarlas_elonyei 2010.01.25. 12:29:04

Kedves Ernő!
Köszönöm, hogy ilyen gyorsan válaszoltál. Elfogadom, amit mondasz.
Arra azért még kíváncsi vagyok, hogy Te, mint webáruház készítő mit tudsz kamatoztatni ebből a napból?

Válaszodat előre is köszönöm!

Ernő007 · http://www.webseo.hu 2010.01.25. 12:40:55

@grofakos:
Kedves Ákos!

Én, mint webáruház készítő semmit!
Mert nem ezzel a profillal voltunk kint a rendezvényen, egészen egyszerűen nem láttam értelmét másodikként kimenni. A Webshopexperts már ott volt...
Ezért olyan szolgáltatással mentünk ki, ami senki másnak nem volt.
iPhone app fejlesztés és Facebook app fejlesztés.

Üdv,
Ernő

Netkreativ · http://www.netkreativ.hu 2010.01.25. 13:52:52

Tudjátok nehéz jó konferenciát csinálni.
Ez egy csali volt, sokan mennek is a kétkilós konfra mert megtehetik.

Egy ilyen konf egyre jó csak, hogy a gazdag vállalkozóknak bemutatkozzatok.

Én szívesen lettem volna második, csak későn kaptam észbe :-)

Barna László · http://www.creacommedia.hu 2010.01.25. 16:28:45

Petnet, jól látod.
A Navigátor alatt ott van eltemetve a 95% Micro vállalkozás, akik nem férnek a VIP szektorba, és nem tudnak előfizetni 1,5 millás marketing fitnesz programra. Nekik iparos ember kell aki ezeken az elveken keresztül pozicionálja és felépíti és segíti a kis micro vállalkozást.
Sok VIP szektoros már Wolf előtt is sikeres volt egyébként.
Tehát a piac adott.

Petnetman · Http://www.petnet.hu 2010.01.25. 18:17:49

@Barna László: no ezért nem értem én a Wolfékat...
Állandóan a piaci résről és a pozícionálásról beszélnek, a székeken pedig NEM KKV-k ültek az tuti... (elbasztak valamit? vagy szándékos? én ez utóbbit sem zárnám ki ... )

még a konferencia árát is úgy határozák meg, hogy a microk eljöjjenek. Én csak azt nem értem, hogy akkor ez most korrekt a Wolfék részéről?

E-commerce - Kereskedj JÓL a weben!

Hasznos blog webáruház fejlesztésén gondolkodó cégeknek vállalkozásoknak. Kikerülhető csapdák melyeket a nem kompetens cégek jelentenek és bizonyítottan működő eszközök, melyekkel a profit növelhető. Felület e-kereskedőknek tapasztalataik megosztására.
További kérdések, információk: horvath@webseo.hu

OptimumClick PPC Agency Manchester UK

© Horváth Ernő - A blog tartalmát a szerzői jog védi. A bejegyzések bármely része magáncélokra, nem-üzleti jellegű weboldalakhoz változtatás nélkül és a forrásra való pontos és megfelelő hivatkozással ( e-commerce.blog.hu) szabadon másolható, terjeszthető elektronikus és nyomtatott formátumban. Üzleti jellegű felhasználás csak a szerző írásos engedélyével lehetséges, minden jogszerűtlen felhasználás 10.000 Ft+Áfa/szó összegű kártérítést von maga után.

Friss topikok

Linkblog